Velkommen hos RID REVISION – det professionelle lokale alternativ
Henry Ford sagde engang:
“Hvis jeg havde spurgt folk, hvad de ønskede sig, havde de sagt en hurtigere hest. De vidste ikke, at de ønskede sig en bil”.
Hos RID REVISION er et velkvalificeret højt fagligt niveau en selvfølgelighed. Vi sælger en lang række traditionelle revisorydelser, hvor det kan være svært at vurdere forskellen på RID REVISION og andre revisionskontorer.
Med afsæt i ovenstående udtalelse af Henry Ford, gør vi os umage for at udvikle de bedste løsninger for dig og din virksomhed. Muligheder, love og regler er vort speciale, som du skal stole på – men vor personlige service og engagement kan du opleve.
Vi kan tåle at blive målt ud fra den personlige service, vi yder, og ikke kun ud fra det, vi siger. Læs eventuelt under det siger vore kunder, der er et udpluk af hvad vore kunder udtaler om samarbejdet med os.
Karen Hansen Lyse – mine tanker
Jeg vil gerne bevare og udvikle RID REVISION som et professionelt lokalt revisionskontor og en god arbejdsplads.
Personlig kundebetjening
Jeg har fra starten drevet RID REVISION på den måde, at hver enkelt kunde primært skal serviceres ”fra start til slut” af den samme revisor. Med tiden betyder dette, at vi kender vor kunde, hvilket er udgangspunktet for at blive dennes kernerådgiver og sparringspartner. Gennem vor indlevelse yder vi på denne måde personlig og engageret rådgivning og kan dermed skabe individuelle løsningsforslag, så de virkelig skaber værdi – det er sund fornuft og god økonomi.
Enkelt og forståeligt sprog
Et andet og tilknyttet udgangspunkt er at levere vore ydelser i et enkelt og forståeligt sprog. Ideen med dette er, at når vore kunder forstår vort sprog, bliver dialogen bedre og mere åben, resultatet mere konstruktivt og kunderne generelt mere tilfredse.
Medarbejderne
Min filosofi er, at det i særklasse vigtigste aktiv i RID REVISION er medarbejderne. Jeg stiller store krav til gode ”revisorevner” hos medarbejderne, men tilbyder samtidig også gode muligheder for personlige og faglige udfordringer med en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Jeg tager ansvar for at skabe rammer, der gør det nemt for medarbejderne at føle arbejdsglæde.
Mine opgaver
Personligt bestræber jeg mig på at anvende og fordele min arbejdstid mellem at være revisor og leder. Mit overordnede mål er, at kunderne skal have den bedste service hos os, og derfor er det vigtigt for mig at være holdleder og coach for mine medarbejdere, så vi i fællesskab kan sikre dette mål. Sammen med medarbejderne arbejder jeg ligeledes hele tiden på at udvikle RID REVISION, så vi kan gøre tingene endnu bedre i dag, end vi gjorde i går.
Jeg har den filosofi, at en leder skal gå forrest, og at ledelse skal foregå 80 % med hjertet og 20 % med hjernen.
Lokal og social profil
Vi vil gerne have en social og almennyttig profil, hvorfor vi udvælger og støtter primært lokale initiativer og arrangementer samtidig med, at vi også sponsorerer blandt andet Børns Vilkår og Kræftens Bekæmpelse.
Desuden bruger vi gerne energi og vor faglighed til jævnligt at tage praktikanter ind og lære dem op, således at vi gennem vort engagement kan vise de unge mennesker, at revisionsbranchen er en spændende branche at arbejde i.
Et stærkt netværk
Hos RID REVISION er vi 100 % uafhængige af vore samarbejdspartnere. Men samtidig er vort netværk i orden. Det betyder, at vi kan rådgive dig med hensyn til valg af eksempelvis advokater, pengeinstitutter, eksterne bogføringsfirmaer, IT udbydere. Vi afholder undertiden kundearrangementer med samarbejdspartnere fra vort netværk.
Samtidig deltager vi aktivt i forskellige erhvervsklubber i lokalområdet. Vi er således altid ajourført med hensyn til, hvad der sker af nye tiltag.
Ekstra styrke gennem brancheorganisation
Vi er medlemmer af FSR – danske revisorer, som er en brancheorganisation for godkendte revisorer i Danmark. Medlemskabet sikrer os konstant ajourført viden.